Een verdubbeling van het aantal B2B demoboekingen voor Olympus Mobility
Dankzij slimme technieken verdubbelden we de B2B leads en genereerden we per webinar meer dan 150 inschrijvingen.
Klant
Marktleider Olympus Mobility zorgt voor de uitvoering van je mobiliteitsbeleid via hun alles-in-één mobiliteitsapp. Medewerkers kunnen eenvoudig schakelen tussen het ruime aanbod aan duurzame vervoersmogelijkheden, afhankelijk van het moment en de situatie. Langs de werkgeverskant worden er dan weer tijd en kosten bespaard.
Services
- Marketing Strategy & Advies
- Market Research (Interviews)
- Lead Generation Experiments
- Paid Advertising
- Webinars
- Cold Outreach
- E-mail Marketing
- A/B-testing
Uitdaging
Olympus Mobility zocht een marketingpartner die hun mobiliteitsdiensten onder de aandacht bracht. Zo wilden ze meer sales leads aantrekken - met focus op corporates. Het uitdagende aspect? Het lange beslissingsproces van de klanten. Dit neemt vaak maanden in beslag en betrekt zeer veel partijen.
"Resultaatgericht, expert in hun vak en een echte hands-on mentaliteit. Zo hebben we het bij Olympus Mobility graag."
De aanpak
Slimme experimenten
Via A/B testing leren we systematisch welke kanalen, technieken, messaging, targeting & creatives de beste resultaten opleveren. We schalen de campagnes / kanalen / technieken die de beste resultaten opleveren.
Implementeren, schalen en onderhouden
Na evaluatie van wat wel en niet werkte, hebben we onze inspanningen geoptimaliseerd en opgeschaald om nog meer impact te maken. Zo hebben we onze Linkedin retargeting campagnes uitgebreid naar meerdere talen en hebben we gemerkt dat de Google tekstadvertenties ook succesvol zijn. Daarom hebben we deze ook verder uitgebreid op basis van de zoekintenties van de eindgebruiker.
Blijven experimenteren
Er duiken voortdurend nieuwe tools en technieken op om klanten steeds efficiënter aan te trekken. Zo blijven we met een deel van het marketingbudget experimenteren. Op die manier garanderen we een duurzame groei door de systemen niet te laten verouderen.
"Brandimpact levert een goede service door hun snelle reactietijd en innovatieve ideeën. Ik zou hen zonder twijfel aanbevelen."
Wat zijn de resultaten?
- Gemiddeld 150 deelnemers aanwezig op het maandelijkse webinar
- Een verdubbeling van het aantal directe leads via de website
- User experience van website aangepast aan de eindgebruiker